Ze života aneb co je u mě nového

Od posledního článku o Honda srazu uběhla delší doba a jelikož se událo pár zajímavých věcí v mém životě, musím se o ně s vámi podělit.

V prvé řadě se omlouvám, že jsem si dal na takovou dobu pauzu. Znáte to, konec roku bývá často spojený s doháněním všech restů ve škole a já jich měl dost, zvláště v oblasti seminárek. Vše jsem ale dohnal, splnil polovinu zkoušek a do ledna mám trochu volna. Ale vezmeme to popořadě.

Prvně se musíme vrátit trochu do minulosti, a to přesně na začátek roku 2014. V rámci soutěže jsem posílal jednu ze svých recenzí noťasu do soutěže. Po měsíci mi přišla odpověď, že má recenze byla nejlepší a vyhrál jsem hlavní cenu – základní desku MSI. Ano, je to ta, na které jsem následně postavil celý svůj počítač. Ovšem to nebylo vše. Zároveň s výhrou mi bylo nabídnuto, jestli bych nechtěl pracovat jako redaktor/recenzent na novém webu zaměřeném na herní hardware. Nabídku jsem s nadšením, že se mé žvásty někomu líbí, přijal, a po dlouhých měsících plných příprav a úprav jsme nový web na začátku listopadu spustili. Dohromady jsme na něj 3. Zatím jsme toho moc nenapsali, čtenářů taktéž není mnoho, ale to se s více recenzemi snad rozjede.

web

Hlavní náplní budou novinky (levý sloupec) a recenze (pravý) právě herního HW, ale občas se objeví i něco jiného, bude-li to dostatečně zajímavé. Taky probíhají soutěže o podložku pod myš či Far Cry 4. A proto, pokud vás herní hardware zajímá, navštivte náš nový web http://gamingware.cz/.

Přejděme k další novince. Vzpomínáte si, jak jsem se v jednom z prvních článků zde rozhodoval mezi stavbou stolního PC, koupí noťasu či konzole? Ano, tušíte správně, mám doma PS4. Teda, ne přímo doma, je u přítelkyně. A proč že jsem se nakonec pro něj rozhodl? Není to tak úplně z mojí hlavy. Jednoho dne si přítelkyně postěžovala, že by si zahrála NHL nebo nové COD (Call of Duty). Po mém překvapivém pohledu a otázky „myslíš to vážně? (myslela) proběhla debata o tom, jestli to opravdu nutně potřebujeme. Taková konzole není žádná levná sranda a hry už vůbec ne, vždyť to sami vidíte ve všech letácích a reklamách. Nejdříve jsem vzdoroval, ovšem následující den přemýšlení ve mně probudil onu starou touhu si také zahrát NHL či něco, co je pouze na konzole. Ano, už jsem byl ztracen a 2 dny po první zmínce o konzoli jsme ji měli doma.

6tag_291114-214139[1]Co k tomu říci, už máme několik her, trilogii Temného rytíře na BluRay a po Vánocích to vidím na další novinky. Máte-li někdo také PS4, přidejte si mě na PSN (vavron69) a můžeme občas něco zahrát společně. A nebo tam potkáte mojí přítelkyni, kdo ví.

V listopadu jsem taktéž oslavil své narozeniny. Největším dárkem bylo konečně pořádné křeslo, na kterém trávím a při bakalářce budu trávit hodně času.

DXracerNení to žádná striktně ergonomická židle, ale sedí se na ni parádně. Na podobné jsem seděl na ESL One ve Frankfurtu a od té doby po ní tajně toužil. Je běžně sehnatelná v ČR, v několika barvách a variantách. Pokud byste taky jednu rádi, koukněte na http://www.dx-racer.cz/.

Poslední novinkou je dosažení 1. roku života toho našeho malého raubíře, mimozemšťana, škaredé opičky…no prostě našeho mopse Edgara.edgar

Jak jsem již zmínil u židle, tento rok mě čekají státnice, udělám-li všechny zkoušky tohoto semestru. Zatím mám půlku, takže je to na dobré cestě, držte palce!

A toť nejspíš vše, co jsem měl na srdci. Ještě jsem teda koupil nové žárovky do Civouše, jelikož mi jedna praskla, a tak šly ven všechny. Ale to není podstatná novinka. Oblékám se a jedu do obchodu mezi všechny ty milovníky vánočního mačkání se. Mějte se!

Zanechat Odpověď

